Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av tommy norum - 3 augusti 2011 20:34


Det är bara att konstatera att när jag informerar om kommunens affärer i stort och smått om alla oklarheter som flyter upp till ytan. Där man struntar i kommunallagen när man förvaltar våra gemensamma tillgångar. Då blir det en sparsam reaktion i sakförhållandena men där man istället försöker komma åt mig som person med kommentarer som bluffare, oseriös, patetisk där man till och med lägger ut en fejkad Facebook profil med innehåll långt ifrån mina intressen.


Att sedan vår lokalpress faller in i samma mönster där Sune Tholin i sin egenskap av ägare och ansvarig utgivare inte vill ta till sig sakförhållandena utan i stället ger uttryck av sitt gillande hur kommunen har skötts under åren.


Att han sedan försöker styra tjänstemän och politiker när han i sina krönikor med utfall mot de styrande  försöker lägga ut inriktningen på kommunens politik.

När han sedan inte får gehör för sina synpunkter så vill han inte vara med och leka med sina politikerkollegor längre utan säger upp sina uppdrag med omedelbar verkan.


Att de inlägg som ligger långt ifrån kommunalpolitiken skulle ge sådana reaktioner där cykelproblemet i tätorten fick känslorna att svalla med kommentar efter kommentar. Inte på problemet utan där man passade på att ge mig en känga för att jag tar upp frågan med allehanda påståenden där jag helt plötsligt blev boven i dramat.


 Arvika inlägget  där mitt inlägg på träslaget i stubben och Åmåls ålder samt stavfel som förekommer i bloggen då och blev tydligen för mycket för en del läsare. Där tar man nu  tillfället i akt och ger mig på nöten på som jag uppfattar oväsentlighter och där man på grund av detta blir både patetisk,inte går att lita på i mitt skrivande mm mm.


Kanske borde de läsare som inte har några synpunkter med vettiga kommentarer på de problem i sakfrågan jag tar upp i bloggen istället söka andra forum att skriva av sig sin ilska i.

 Sluta med bloggen skriver någon, sluta läs bloggen säger jag då behöver ni inte reta er på innehållet . Det som talar sitt tydliga språk under åren är att de med de mesta utfallen mot mitt skrivande och person där finner man också samma ip-adresser som man lämnar i sina kommentarer men med olika signaturer.    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågerutan

37 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards