Alla inlägg den 5 november 2013

Av tommy norum - 5 november 2013 08:15

Så här skriver Jesper på sin facebook sida

Jag publicerade förra tisdagen ett inlägg som jag sedan tog bort. Jag ångrar mig jättemycket att jag ens la ut något så korkat! Det va i stundens hetta som jag uttryckte mig mycket dumt då jag själv tog illa up vad som stod i tidningen.

Jag ber iallafall om ursäkt till dom som tog illa upp och jag är uppriktigt ledsen.






Jesper Edvinsson

Måndag 4 nov 19:16

Hejsan!

Ni har helt rätt det va fruktansvärt dumt, korkat och oacceptabelt att skriva något sådant! Jag skäms för det och jag tänkte inte före jag skrev. Jag är ytterst ledsen över att ens något sådant har skrivits och jag kommer både be om ursäkt både här, på min facebook och på onsdag på liga. Jag ber hemsk mycket om ursäkt för detta och hoppas vi kommer kunna dra ett sträck över detta.

Mvh Jesper Edvinsson

















 
 
 
 
 
 
Det här kom på mitt mail igår 4/11. Vi får väl se om Jesper i alla fall dyker upp med en ursäkt på plats nu på Onsdag som han lovade.
 
 
Hej,
 
Från denna onsdag den 6/11 kommer Jesper inte längre kunna vara med och hjälpa till med veteranligan, då han kommer ha andra saker att ordna med.
Det innebär att ni kommer att få klara er själva.
 
Sprid detta så att alla vet vad som gäller framöver, då jag inte har så många mailadresser.
 
Med vänlig hälsning
Jimmie Edvinsson

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Frågerutan

37 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards